Nu reprezintă o surpriză faptul că economia a afectat procesul de luare a deciziilor în rândul pacienţilor cabinetelor de medicină dentară. Potrivit expertizelor americane efectuate în ultimii 3 ani de Grupul Levin, cabinetele experimentează o rată mai mare de neprezentare sau anulare de ultim moment a vizitelor din partea pacienţilor, respectiv de prezentări de caz refuzate. Ce pot face cabinetele pentru a schimba acest comportament al pacienţilor? Soluţia este simplă: revenirea la elementele de bază.
În cadrul unei economii solide, adesea cabinetele pot avea succes chiar dacă sistemele şi protocoalele implementate sunt superficiale şi nebazate. Este mult mai uşor să treci cu vederea, să tolerezi sau să lucrezi în cadrul sistemelor slab funcţionale câtă vreme necesitatea de asistenţă dentară este crescută şi programul de lucru este încărcat. Când însă economia trece printr-o perioadă grea, sistemele nebazate devin ineficiente, fiind expuse la ceea ce sunt ele de fapt – bariere în creşterea producţiei, a veniturilor şi a profitabilităţii. Cu cât sistemele învechite sunt lăsate să funcţioneze mai mult, cu atât mai greu le este să se adapteze la mediul economic schimbător. Pentru a reveni la elementele de bază şi a lansa producţia cabinetului, este nevoie de implementarea câtorva instrumente-cheie de management.
Continuare
aici.