Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

multe intelesuri ale legilor

discutie din eugenol.ro : Buna! Numele meu este Cristina,sunt medic,dar nu stomatolog ,singura mea legatura cu stomatologii fiind aceea de pacient. A.. si ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona de relaxare > Relaxare > Salut
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 03-05-11, 20:53   #1
La primele mesaje
Medic
Fara status.

.
-1 (+0/-1)     
Default multe intelesuri ale legilor

Buna! Numele meu este Cristina,sunt medic,dar nu stomatolog ,singura mea legatura cu stomatologii fiind aceea de pacient. A.. si am prieteni stomatologi. Am ajuns pe acest site incercand sa gasesc un raspuns la problema mea. Din fericire aici a fost singurul loc unde am gasit ceva asemanator cu problema mea. As avea rugamintea daca se poate sa aflu un raspuns si mai aproape de ceea ce ma framanta. Sunt medic de medicina generala ,am terminat inainte de 2005,deci am drept de libera practica,am certificat de membru al colegiului medicilor si am perafa. Vreau sa ma angajez la o firma cu contract de colaborare(asa vor ei) ca medic MG ca sa merg acasa la clientii firmei si sa asigur consultatii gratuite din partea firmei. Firma nu are legatura cu medicina. Nu poate nimeni sa imi spuna daca eu am dreptul legal sa fac asta sau trebuie sa fiu PFA/ PFI. Tin sa precizez ca am intrebat si mi-au spus ca vor plati ei toate darile la stat(cas,somj,pensie). Nu mai inteleg nimic. Cum ar trebui sa fac ca sa fiu in lelalitate? Va rog sa ma ajutati ca noi bajbaim prim aceste legi. Multumesc
crystyna este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 03-05-11, 21:03   #2
Mare Maestru
Medic Stomatolog
sence and simplicity

.

Noi stomatologii nu prea dam consultatii acasa asa ca nu stiu cum te-am putea ajuta.
.
Vechi 03-05-11, 21:07   #3
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.