Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Cum scapi de un pacient care vesnic nu e multumit?

discutie din eugenol.ro : Este vorba de un pacient care se documenteaza folosind internetul si care la tot timpul stie mai bine decat ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Relatia cu pacientii
Ati uitat parola? Inregistrare


.
Like Tree5Multumiri
  • 1 Scris de florin dediu
  • 4 Scris de sorsirbu

Raspunde
 
LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 26-07-08, 13:58   #1
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.
 
.
   
Default Cum scapi de un pacient care vesnic nu e multumit?

Este vorba de un pacient care se documenteaza folosind internetul si care la tot timpul stie mai bine decat medicul ce este de facut. Vine la fiecare sedinta cu pareri proprii "mai profesioniste" decat ale medicului, ba chiar se uita cu lupa la piesa protetica cautand imperfectiuni.
didi este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 14:04   #2
Maestru
Medic Stomatolog
Fara status.
 
 
Avatar cristina ghita
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de didi View Post
Este vorba de un pacient care se documenteaza folosind internetul si care la tot timpul stie mai bine decat medicul ce este de facut. Vine la fiecare sedinta cu pareri proprii "mai profesioniste" decat ale medicului, ba chiar se uita cu lupa la piesa protetica cautand imperfectiuni.
scapi de el recunoscandu-ti, umil, limitele...

in fond, nu suntem perfecti, ci doar...perfectibili, nu?
__________________
dr cristina ghita
micerium opinion leader

"Ceea ce e frumos ne e mereu drag!" Euripide
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
cristina ghita este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 14:11   #3
Avansat bine de tot
MD Ortodont
Fara status.
 
 
Avatar Dr.Mada
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de didi View Post
Este vorba de un pacient care se documenteaza folosind internetul si care la tot timpul stie mai bine decat medicul ce este de facut. Vine la fiecare sedinta cu pareri proprii "mai profesioniste" decat ale medicului, ba chiar se uita cu lupa la piesa protetica cautand imperfectiuni.
hihi! eu ma regasesc in acest gen de pacienti , inainte sa merg la un medic ma documentez zi si noapte ba chiar cateodata merg si cu un dosar scos de pe net , astfel medicul scapa de mine dupa minim 1 ora) e dreptul meu.. nu de alta dar m-am fript candva , iar acum suflu si in iaurt!!!
__________________
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
Dr.Mada este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 17:10   #4
Moderator eugenol
Medic Stomatolog
statusless...
 
 
Avatar florin dediu
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de didi View Post
stie mai bine decat medicul ce este de facut.

de obicei cand am asemenea pacienti ii trimit la un medic care stie chiar si mai bine decat ei, ma fac ca eu n-am invatat chestia asta la scoala. e mai sigur si mai sanatos.
Ruxandra.S a multumit.
__________________
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
florin dediu este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 17:30   #5
Ucenic timid
Medic Dentist
Fara status.
 
.
   
Default

sa scapi de el nu cred ca e solutia,trebuie gasita metoda de abordare,explicare si tratament corecta si care sa se plieze pe personalitatea si caracterul pacientului respectiv( stiu ca e greu ,dar nu imposibil)rabdare,si multa bafta!
__________________
Ioana Ban este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 17:41   #6
Moderator eugenol
Aspirant la MD
IT-ist de serviciu :)
 
 
Avatar nico
.
   
Default

ioana, sint unii pacienti al caror medic nu poti fi, orice ai face...
__________________
Finally, out of the system.
nico este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 17:44   #7
Avansat bine de tot
MD Ortodont
Fara status.
 
 
Avatar Dr.Mada
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de Ioana Ban View Post
sa scapi de el nu cred ca e solutia,trebuie gasita metoda de abordare,explicare si tratament corecta si care sa se plieze pe personalitatea si caracterul pacientului respectiv( stiu ca e greu ,dar nu imposibil)rabdare,si multa bafta!
eu inca nu am gasit unul in romania sa vedem in turcia)
__________________
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
Dr.Mada este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 18:19   #8
Initiat bine
Medic Dentist
Fara status.
 
 
Avatar dr. patricia
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de Ioana Ban View Post
sa scapi de el nu cred ca e solutia,trebuie gasita metoda de abordare,explicare si tratament corecta si care sa se plieze pe personalitatea si caracterul pacientului respectiv( stiu ca e greu ,dar nu imposibil)rabdare,si multa bafta!
Ioana, draga, tare mult as vrea sa-ti trimit in acest moment doua paciente ...In alta ordine de idei o sa scap de ele spunandu-le ca pregatirea mea nu se ridica la nivelul pretentiilor lor. Acum depinde si de timpul pe care il ai la dispozitie, sa stai sa le le dai explicatii la tot lelul de intrebari imposibile. Iar la didi e cazul fericit ,,Este vorba de un pacient care se documenteaza folosind internetul si care la tot timpul stie mai bine decat medicul ce este de facut. Vine la fiecare sedinta cu pareri proprii "mai profesioniste" decat ale medicului, ba chiar se uita cu lupa la piesa protetica cautand imperfectiuni. ,, Macar se documenteaza pe internet, nu pun, poate, intrebari idioate, de genul ,,nu-i asa ca daca imi dati jos piatra de pe dinti mi se slabesc radacinile?
__________________
Life is hard. It's harder when you're stupid. -John Wayne
dr. patricia este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 20:22   #9
Ucenic timid
Medic Stomatolog
Fara status.
 
 
Avatar longinator
.
   
Default

genul asta de pacienti sufera de `neincredere cronica` si cred ca nu vei ajunge sa te intelegi cu unul niciodata, orice vei face; in meseria noastra increderea e absolut necesara
cel mai bine te scapi de ei prin orice metode posibile-cu frumosul sau mai agresiv-tu decizi
longinator este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 20:30   #10
Avansat bine de tot
MD Ortodont
Fara status.
 
 
Avatar Dr.Mada
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de longinator View Post
genul asta de pacienti sufera de `neincredere cronica` si cred ca nu vei ajunge sa te intelegi cu unul niciodata, orice vei face; in meseria noastra increderea e absolut necesara
cel mai bine te scapi de ei prin orice metode posibile-cu frumosul sau mai agresiv-tu decizi
ai dreptate insa te intreb un lucru: de ce capata aceasta neincredere cronica? pot sa zic ca si eu am aceasta *boala* datorita incompetentei unui medic... prefer sa nu intru in detalii
__________________
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
Dr.Mada este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 20:53   #11
Moderator eugenol
Aspirant la MD
IT-ist de serviciu :)
 
 
Avatar nico
.
   
Default

@madalin, cred ca se vorbeste aici de 2 situatii diferite:
este bine sa fii un pacient informat (intimplator, eu cunosc cazul tau, si te inteleg f bine)... in acest fel iti poti alege mai bine medicul... dar de la a fi bine informat si a pune intrebari pertinente medicului la care ai mers, pina la a-i dicta tu (ca pacient) planul de tratament medicului, e cale lunga.... in momentul in care dai ordine, inseamna ca nu ai incredere in medic.... si daca nu ai incredere, ori mergi la alt medic.... ori, daca nu ai incredere in nimeni, nu mai mergi deloc la medic... sau dai o fuga la psiholog.... cum spunea si longinator, increderea e absolut necesara in relatia medic-pacient.... si pt a mia oara: "fiecare pacient are medicul pe care il merita"... acum stiu ca esti pe miini bune ...
Sursa eugenol.ro : eugenol.ro http://www.eugenol.ro/forum/relatia-pacientii/4361-scapi-pacient-vesnic-multumit/

@longinator, bine ai venit pe eugenol...
__________________
Finally, out of the system.
nico este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-07-08, 21:13   #12
Avansat bine de tot
MD Ortodont
Fara status.
 
 
Avatar Dr.Mada
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de nico View Post
@madalin, cred ca se vorbeste aici de 2 situatii diferite:
m-ai inteles gresit.. iti trimisei un pm cu situatia expusa mai pe larg
__________________
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]

Modificat ultima data de nico; 29-11-13 la 11:34.
Dr.Mada este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 27-07-08, 01:37   #13
Ucenic Sef
Medic Stomatolog
Fara status.
 
.
   
Default

Citat:
Publicat initial de mada View Post
hihi! eu ma regasesc in acest gen de pacienti , inainte sa merg la un medic ma documentez zi si noapte ba chiar cateodata merg si cu un dosar scos de pe net , astfel medicul scapa de mine dupa minim 1 ora) e dreptul meu.. nu de alta dar m-am fript candva , iar acum suflu si in iaurt!!!
e foarte bine ca te documentezi, dar totusi e doar cultura generala, nu poti sa stapanesti diagnosticarea si tratamentul afectiunii, pentru asta iti trebuie un specialist.important e sa ai incredere in medicul la care mergi si sa intelegi ce-ti explica.
un pacient care poarta o discutie contradictorie cu medicul la care merge,pe tema afectiunii pentru care a venit sa se trateze si pune la indoiala competenta medicului in tratarea afectiunii lui, trebuie sa plece din cabinetul respectiv in mod normal voluntar.Ceea ce nu inteleg eu in general e de ce unii continua sa mearga la respectivul medic daca nu au incredere in el.A refuza un pacient nu e greu, dar din pacate sunt si pacienti pe care nu-i poti refuza si atunci trebuie sa suporti.

Modificat ultima data de eugenol man; 24-04-12 la 15:09.
qwerty este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 04-11-13, 08:40   #14
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.
 
.
   
Default

Buna ! In cadrul acestui topic gasesc potrivit sa va cer sfatul in legatura cu o pacienta extrem de dificila. Mi-a venit de la inceput cu o lista scrisa de mana cu detalii despre cum vrea ea sa fie lucrarea noua: cuvinte gen cuspizi, fosete, taietori, ocluzie prabusita, convexitati si altele. Toate puse fara baza stiintifica, se contraziceau chiar intre doue puncte diferite ale scrisorii. Dupa lungi explicatii verbale si scrise cu ce se poate si nu se poate realiza la ea, mi-a semnat aceste explicatii, mipa semnat planul de tratament cu costuri si acordul pacientului. Deci scriptic stam foarte bine. Tot eu a observat pe OPG 2 formatiuni care s-au dovenit tumorale benigne si s-a operat la facultate. Dupa 2 luni a revenit sa facem lucrarea.
Problemele au survenit la probe, unde pacienta se uita permanent in oglinda, spunandu-mi unde trebuie sa iau, descria confortul tinand lucrarea in mana, comaparand cu lucrarea veche. Dupa purtare mi-a venit cu reclamatii IREALE: ca lucrarea i-a schimbat tonalitatea vocii (mai subtire) , ca au durut-o dintii (desi era a doua oara ca purta provizoriu lucrarea), ca a fost umflata in obraz. Mentionez ca lucrarea este 34-37, in niciun caz pe frontul superior, deci nu putem discuta de pronuntie. Pacienta a mai spus ca nu a pronuntat bine vocalele !! din cauza acestei lucrari si mi-a cerut sa mai iau putin de ici colo. Eu i-am demonstrat obiectiv ca e echilibrata ocluzal, dar ea m-a rugat insistent sa iau. Dupa ce am luat mi-a zis ca am luat prea mult si vrea sa adaugam !!!! cu specificatii exacte (foseta x, panta Y) spunandu-mi ca " s-a inselat" !!
Insistent ma suna zilnic dupa ce ma vedeam cu ea in cabinet sa sa-mi comunice aceleasi lucruri. Am ajuns la limita rabdarii, am apelat la un coleg care i-a spus aceleasi lucruri.
In final mi-a scris un mail in care ma face mincinoasa, nerespectuoasa etc si aparent cica am refuzat cu obstinenta dialogul !! (cand stateam cate 1 ora la fiecare sedinta de proba!!) iar acum ma ameninta cu reclamatii la toate forumurile competenta pt excrocherie si atitudine proasta fata de clienti. Ca sa-i dau banii inapoi sau sa-i fac lucrarea functionala ! Desi este functionala! Mi-a cerut si lucruri nedeontologice pe care NU am vrut sa i le fac ( sa0i adaug mucozal in dreptul unei papile, sa-i apas gingia) Si-mi raspunde " nu ma intereseaza gingia".
Sursa eugenol.ro : eugenol.ro http://www.eugenol.ro/forum/showthread.php?t=4361
Ce sa fac? Eu nu mai pot sa-i lucrez, sincer. Are ce sa faca? Adica eu am scris absolut totul in fisa , fiecare sedinta ...
Va rog dati-mi un sfat. Multumesc
letitia chiriacescu este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 28-12-13, 11:37   #15
Maestru
MD Endodont
Fara status.
 
 
Avatar sorsirbu
.
   
Default

1. Nu trebuia sa accepti sa-i faci ceva de la inceput.
2. Da-i banii inapoi, o treci la pierderi, inveti ceva din asta si mergi mai departe. Eu am o megarata de refuz si dorm f bine.
__________________
If a man talks in the woods and there is no woman nearby to hear him is he still wrong?
sorsirbu este offline   Raspundeti cu citat
.
Raspunde

Bookmarks

Tag-uri
.., ..., cale, cazul, forma, format, incredere, informat, inteleg, intrebari, lunga, medic, medicul, medicului, merita, mers, momentul, necesara, nime, ordine, pacient, pacienti, planul, pune, relatia, tau, tratament

Uneltele subiectului


Subiecte similare
Subiect Scris de Forum Raspunsuri Ultimul mesaj
care sint orele in care dati cel mai bun randament? nico Ergonomie 34 17-12-11 17:09
Care sunt problemele REALE cu care te confrunti? vlad_deac CMD UNAS AMSPPR 50 16-09-08 08:42
ce net ai acasa/la cabinet? multumit? nico Viata nu e o gangrena simpla 24 19-07-08 18:29
pacient -eu daisy Cazuri dificile 9 29-02-08 17:31
cum sa scapi de nevasta... dexter Sa ne descretim fruntea 1 04-02-08 22:54


Timpul (GMT +3) vindeca aproape orice. Da-i timpului (11:20) timp.

Alegeti schema de culori preferata:

Powered by dentists®
Copyright ©2006 - 2019.
eugenol.ro este marca inregistrata |Ad Management plugin by RedTyger


SEO by vBSEO