Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

sugestii tratament caz social

discutie din eugenol.ro : buna ziua. sunt studenta si am urmatorul caz de rezolvat in cadrul stagiilor de EPI-PPA. Va rog sa-mi dati ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Reabilitare Orala
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree8Multumiri
  • 3 Scris de augustin
  • 1 Scris de gaybriel
  • 3 Scris de pup
  • 1 Scris de gaybriel

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 27-03-13, 18:27   #1
La primele mesaje
Medic Dentist
Fara status.

.

Default sugestii tratament caz social

buna ziua.
sunt studenta si am urmatorul caz de rezolvat in cadrul stagiilor de EPI-PPA. Va rog sa-mi dati un sfat in legatura cu arcada maxilara, daca poate fi salvat vreun dinte..si grupul frontal mandibular, extractii sau ? mobilitatea nu prezinta. 3.1 3.2 au coroane acrilice. lucrarile maxilare sunt de aprox 12 ani
...noi ca si varinate terapeutice avem doar proteze acrilice (deocamdata) (nu scheletate, nu supraprotezare )
pacienta 41 ani, fara patologii generale, cooperanta, situatie precara (achita studentii)
Imaginile atasate
Felul fisierului: jpg DSC09637.jpg (350,2 KB, 89 vizualizari)

Modificat ultima data de eugenol man; 27-03-13 la 18:58.
brega nelea este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 27-03-13, 20:27   #2
Moderator eugenol
Medic Dentist
Fara status.

.
+3 (+3/-0)     

daca nu aveti decat o optiune de tratament, care e dilema?

La modul serios, maxilarul striga dupa o totala, adica nu salvezi nimic de acolo.
Vechi 03-04-13, 00:44   #3
Initiat
Medic Dentist
Fara status.

.

poate eventual poate fi salvat 23 dar trebuie vazut clinic dupa ce dai jos lucrarea si cureti caria.dar si dak il salvezi si nu faci o supraprotezare cam tot degeaba.Dupa cum ai expus cazul ti-ai dat singura raspunsul.Spor la extractii
brega nelea a multumit.
gaybriel este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 03-04-13, 07:29   #4
pup
Avansat bine
Medic Dentist