Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Ce vaccin folositi?

discutie din eugenol.ro : Buna ziua! In primul rind vreau sa va anunt ca va citesc de mult timp, insa nu mi-am facut ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Parodontologia
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree6Multumiri
  • 3 Scris de danblebea
  • 1 Scris de nico
  • 1 Scris de eugenol man
  • 1 Scris de dentist

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 04-04-08, 16:24   #1
PRM
La primele mesaje
Medic Dentist
Fara status.

.

Post Ce vaccin folositi?

Buna ziua!
In primul rind vreau sa va anunt ca va citesc de mult timp, insa nu mi-am facut curaj sa scriu.Sunt un medic dentist racent intrat in bransa si cu 1000 de intrebari pentru cei dispusi sa acorde un sfat
Am folosit pentru PMCP vaccinul stafiloccocic D (elaborat la Inst. Cantacuzino) si am descoperit cu stupoare ca nu se mai fabrica. Mi-am trimis antenele pina la poarta Institutului, unde aveau afisata lista cu preturi (evident si vaccinul "inculpat"), insa...minune:am primit o replica exceptionala:"Nu se mai fabrica din vara"
Voi ce folositi?...
In asteptarea raspunsurilor....mutumiri anticipate
PRM este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 04-04-08, 16:42   #2
Initiat bine
Medic Dentist
Fara status.

.

iete acilişa
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
mervey este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 06-04-08, 11:07   #3
PRM
La primele mesaje
Medic Dentist
Fara status.

.

Din pacate de Cantastim nici urma...voi intreba de Alflutop.
"Sa vedem"...zise orbu'.
Anyway...merci beaucoup
.
Vechi 06-04-08, 11:17   #4
Moderator eugenol
Medic Stomatolog
come & go

.