Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Chiar si Iisus (actorul din film) avea obturatii de amalgam ...

discutie din eugenol.ro : Citat: Publicat initial de sico Si amalgamul este antiseptic? Pt cat timp? tot timpul... contine argint (ca apa sfintita ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Odontologie
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Rezultatul chestionarului: Puneti obturatii de amalgam
Frecvent 8 7,14%
Ocazional 6 5,36%
Rar 14 12,50%
Cred ca am pus odata .... 25 22,32%
Nu, deloc si nici nu intentionez 50 44,64%
Sunt student, inca nu prea obturez 9 8,04%
Au votat: 112. You may not vote on this poll

Like Tree40Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 27-01-09, 11:26   #115
Moderator eugenol
Aspirant la MD
IT-ist de serviciu :)

.

Citat:
Publicat initial de sico View Post
Si amalgamul este antiseptic? Pt cat timp?
tot timpul... contine argint (ca apa sfintita )
Vechi 27-01-09, 11:26   #116
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.

Pro:
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
Si ada.org in care putem avea incredere:

Contra:

ulimele 2 linkuri au acelasi articol!
Vechi 27-01-09, 12:56   #117
Mare Maestru
Medic Stomatolog
Fara status.

.

In ultimul link de la pro este o comparatie cu glasionomerii imbogatiti cu rasini...
Pentru mine nu e o surpriza sa vad ca glasionomerul este materialul de electie,mai putine carii secundare...
Vechi 27-01-09, 13:15   #118
Mare Maestru
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Tot in ultimul link de la pro este chiar ultimul studiu de jos...Oare ce zice?
Aaa,un studiu pe 10 ani intre bonded and sealed composite si amalgam.
Oare cine castiga?
Apropo,cati din cei care pun amalgam folosesc bonded amalgam si cati fac cavitatile ca la carte.(este si un studiu despre importanta formei cavitatii la amalgam.)
Vechi 27-01-09, 13:38   #119
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.