Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Chiar si Iisus (actorul din film) avea obturatii de amalgam ...

discutie din eugenol.ro : dr mada, aceasta bomba cu neutroni a forumului nostru, nu iarta nimic. il rugam respectuos sa fie mai rabdator ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Odontologie
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Rezultatul chestionarului: Puneti obturatii de amalgam
Frecvent 8 7,14%
Ocazional 6 5,36%
Rar 14 12,50%
Cred ca am pus odata .... 25 22,32%
Nu, deloc si nici nu intentionez 50 44,64%
Sunt student, inca nu prea obturez 9 8,04%
Au votat: 112. You may not vote on this poll

Like Tree40Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 25-01-09, 20:27   #58
Maestru
Medic Stomatolog
Fara status.

.

dr mada, aceasta bomba cu neutroni a forumului nostru, nu iarta nimic.

il rugam respectuos sa fie mai rabdator cu medicii stomatologi practicieni, caci ei e mai batrani, mai bolnavi si vede mai prost. plus ca citeste mai greu ...in acest capitol m-am inclus pe mine, pe laura si pe nico...

A! si eu una l-as mai ruga sa fie atent cum vorbeste...apelativul "draga" e ....usor nepotrivit, ca sa nu zic nerespectuos...

parerea mea
titiluka a multumit.

"Ceea ce e frumos ne e mereu drag!" Euripide
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
cristina ghita este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 25-01-09, 20:30   #59
Avansat bine de tot
MD Ortodont
Fara status.

.

Citat:
Publicat initial de cristina ghita View Post
dr mada, aceasta bomba cu neutroni a forumului nostru, nu iarta nimic.

il rugam respectuos sa fie mai rabdator cu medicii stomatologi practicieni, caci ei e mai batrani, mai bolnavi si vede mai prost. plus ca citeste mai greu ...in acest capitol m-am inclus pe mine, pe laura si pe nico...

parerea mea
Vechi 25-01-09, 21:25   #60
Avansat bine de tot
Medic Stomatolog
Fara status.

.