Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Ajutor pentru licenta

discutie din eugenol.ro : Salut! Sunt student in anul 6 la Tg Mures si dupa cum stiti toti e anul licentei ) Subiectul ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Odontologie
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 09-03-13, 12:40   #1
La primele mesaje
MD Rezident Chirurgie
Fara status.

.

Default Ajutor pentru licenta

Salut! Sunt student in anul 6 la Tg Mures si dupa cum stiti toti e anul licentei )
Subiectul pe care il dezvolt pentru aceasta minunata lucrare este Reconstituiri estetice ale frontalilor. Insa...m-am lovit de o anumita lipsa de materiale ( fie ca nu stiu cum sa caut, fie ca nu stiu unde) care ma cam impiedica sa avansez cu partea generala a lucrarii. Daca dispuneti de articole, carti, care sa se refere la patologia cavitatilor de clasa a3-a, a4-a si a 5-a; despre tehnicile de obturare ale acestora si mai ales despre tehnica aplicarii shade-urilor si importanta acestora...v-as ramane profund indatorat daca le-ati putea imparti cu mine!
Cu respect, Virgil!
Virgilescu este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 09-03-13, 16:30   #2
Ucenic Sef
Medic Dentist
Fara status.

.
+2 (+2/-0)     

a cere pe eugenol asa ceva este lipsa de respect si denota din partea ta o nepasare cat casa de mare...sa spui asa ceva in anul 6 si mai ales aici intrece orice masura....asta ca sa fiu amabil
si ca sa vezi ca pe eugenol si suturile in dos sunt un pas inainte cauta in continuare la ODONTO mai bine...cel putin ai nimerit sectiunea
Vechi 09-03-13, 17:26   #3
La primele mesaje
MD Rezident Chirurgie
Fara status.

.