Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

deschidere cabinet

discutie din eugenol.ro : Salut, Am si eu o scurta intreabre deocamdata.. in functie de raspunsul ei, apoi, poate mai multe Nu sunt ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Management
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree58Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 29-10-11, 21:45   #1
La primele mesaje
Societate comerciala
Fara status.

.
+1 (+2/-1)     
Default deschidere cabinet

Salut,

Am si eu o scurta intreabre deocamdata.. in functie de raspunsul ei, apoi, poate mai multe

Nu sunt medic stomatolog dar intentionez sa deschid un cabinet stomatologic.

Pot face lucrul asta? (evident, voi avea cel putin un medic stomatolog angajat)

Multumesc mult,
O seara buna,
Nicolae
nicolaae este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 30-10-11, 00:44   #2
Avansat bine de tot
Medic Dentist
I see youuu !!!

.

Da, poti. E de ajuns sa iti faci un SRL caruia sa ii dai ca obiect de activitate unic Servicii de asistenta stomatologica. Pe tine te intereseaza sa fii OK dpdv fiscal numai ca acel srl poate functiona doar daca cel putin 1/3 din angajati/administratori sunt medici stomatolog.
dr.Octavian.D este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 30-10-11, 02:20   #3
Avansat bine de tot
Medic Stomatolog
Fara status.

.
-2 (+4/-6)     

N-am cum, da' te-as ajuta sa faci un pas inainte.
Ai cam gresit forumul. Incearca la fotbalisti.

P.S. Cum va sa dai legatura de plombe? Ceva oferte de sezon? Ca poate aflam si noi cum merge geambaşlâcu' in domeniu.
P.P.S. Octaviane, ca bussines advisor, ce parere ai: ma procopsesc daca pun o masina de popcorn in sala de asteptare?
Dentamax, coolcean, ALEX20 si alti 2 au multumit.
Vechi 30-10-11, 13:04   #4
La primele mesaje
Societate comerciala
Fara status.

.
Apreciat  +8 (+9/-1)     

Citat:
Publicat initial de Radu Tepordei View Post
N-am cum, da' te-as ajuta sa faci un pas inainte.