Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

dentist in italia?

discutie din eugenol.ro : stie cineva care sunt conditiile care sunt puse medicilor stomatologi romani pentru a putea lucra in italia?e nevoie de ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Lucrul "afara"
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree23Multumiri
  • 2 Scris de stomaflex
  • 1 Scris de dia_nuca
  • 15 Scris de gavril18
  • 1 Scris de gavril18
  • 1 Scris de gavril18
  • 1 Scris de gavril18
  • 1 Scris de maria3112
  • 1 Scris de gavril18

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 07-10-09, 10:27   #1
La primele mesaje
Student M. Dentara
Fara status.

.

Default dentist in italia?

stie cineva care sunt conditiile care sunt puse medicilor stomatologi romani pentru a putea lucra in italia?e nevoie de cei 3 ani de experienta(ca in uk)?multumesc mult
ples cristina este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 08-10-09, 19:05   #2
La primele mesaje
Tehnician Dentar
Fara status.

.

cel mai bine e sa cauti pe ministerio salute.it.cred ca este singurul loc de unde poti afla cate ceva.eu sanu tehnician dentar,cu diploma de licenta,absolventa 2008,si imi pregatesc singura actele pt italia.e ciudat ca pe nicaieri nu reusesc sa aflu informatii despre munca in italia.tot de pot afla e doar despre asistente medicale.fetele de pe forumu-l romania italia ma ajuta cat pot,dar ele stiu cel mai bine despre cum pot ele lucra.incearca si pe forumul romania italia,poate afli ceva.e ciudat ,ca si cum nu ar lucra nimeni ca stomatilog sau tehnician in italia.e un forum recunoscut,cautat,dar pana acuma nu mi-a raspuns nici un tehnician.poate tu sa ai mai mult noroc
--------------------------
scuze pt cele cateva greseli,au fost din viteza si nu am recitit mesajul.scuze inca o data
sandalexa este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 08-10-09, 19:32   #3
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.