Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Dentist in State?

discutie din eugenol.ro : Așa e dar nu știam daca mai interesează pe cineva, plus ca e mai ușor sa răspund la întrebări ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Lucrul "afara"
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree10Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 03-01-13, 16:28   #58
Ucenic timid
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Așa e dar nu știam daca mai interesează pe cineva, plus ca e mai ușor sa răspund la întrebări specifice.
marius_cmi2003 a multumit.
Soriandra este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 04-01-13, 05:28   #59
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Default Please help :(

Buna Soriandra,
Am vazut postarile tale aici pe forum care m-au ajutat şi pe mine cu cite ceva, şi eu sunt medic stomatolog care a venit in SUA şi care vrea sa-şi apere aici diploma (am in vedere sa obtin dreptul de a lucra aici). Eu sunt abia la inceput de cale, abia ceva timp am venit şi sunt tare dezorientata - nustiu de la ce SA incep şi cum sa fac mai efectiv. Iti voi fi foarte foarte recunoscatoare daca ai fi dispusa sa te impartasesti cu experienta ta (ex.- cum au fost nbde-urile, cum ai invatat, surse necesare sau inutile, s.a). Am incercat sa-ti scriu in privat- dar imi arata ceva eroare. Voi astepta raspunsul tau la Link [Necesita inregistrare pentru acces.] , sunt noua aici şi nu prea sunt obisnuita cu forumul. Voi astepta raspunsul tau.
Multumesc anticipat.
Jasmin2012 este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 07-01-13, 04:45   #60
Ucenic timid
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Buna,

De învățat am învățat din First Aid si decks plus întrebări din anii trecuți. Caută pe nbdeforum.net (sau com, nu mai știu exact dar Google o sa iti găsească mai multe probabil). Acolo de obicei se discuta întrebări, dau share la diferite grile si unii au de vânzare cărțile mult mai ieftin decât daca le iei de pe amazon.