Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

am intrat cu 2 la stoma

discutie din eugenol.ro : sal sunt student la stoma , trec in anul 3 si sunt cuprins de o mare dezamagire in ceea ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Loc de dat cu capul
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree3Multumiri
  • 1 Scris de MDSK
  • 1 Scris de florin dediu
  • 1 Scris de drLouis

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 25-09-07, 11:50   #1
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Default am intrat cu 2 la stoma

sal
sunt student la stoma , trec in anul 3 si sunt cuprins de o mare dezamagire in ceea ce priveste fac .
am destul de multi prieteni in diferiti ani cu care vorbesc despre fac si multi imi impartasesc opiniile
sa o luam cu inceputul
admiterea... eu aveam impresia ca cei care intra la stoma sunt oameni destepti, omenosi, dornici de a invata cit mai mult
stiti cu cit s/a intrat la stoma ? cu nota 2,20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
la fara taxa media a fost cam de 8 , iar cei care au picat la fara taxa si au retras dosarele astfel incit ultimul intrat a avut media 2,2!!!!!!!!!!!!!!!!
stiti care e promovabilitatea pina la finalul fac? (99%
deci cit de prost esti tot termini fac pt ca avem profesori extrem de capabili.
stagiile plictisitoare, cursuri obositoare, conditii naspa, criterii de evaluare la examen revoltatoare, la multe exam s a copiat , bineinteles cu mici exceptii exista si oameni capabili in fac noastra.
ce ne asteapta....
am vbit cu un prieten care tocmai a terminat fac
l am intrebat cum a fost la licenta?
ce credeti ca mi a zis........Stupefiant pt mine
s a copiat pe rupte, toti au luat note mari iar la ex practic 10 pe linie , iar la lucrarile de diploma iar 10 pe linie
Sursa eugenol.ro : eugenol.ro http://www.eugenol.ro/forum/loc-capul/2478-intrat-2-stoma/