Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Izolare fonica

discutie din eugenol.ro : Buna ziua! Sunt medic dentist in Bucuresti . Am cabinetul la parterul unui bloc,dar inca nu am inceput activitatea, ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Loc de dat cu capul
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree2Multumiri
  • 1 Scris de eugenol man
  • 1 Scris de ncrstus

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 07-05-10, 10:26   #1
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Question Izolare fonica

Buna ziua!
Sunt medic dentist in Bucuresti . Am cabinetul la parterul unui bloc,dar inca nu am inceput activitatea, inca mai am de amenajat. Vecinii de deasupra imi cer sa fac izolare fonica. Va rog frumos sa imi spuneti cum ati facut izolarea, ce materiale ati folosit (ma intereseaza toate detaliile tehnice, de montaj) si daca imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa de asta. Va multumesc!
ramteo este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 07-05-10, 19:31   #2
Initiat bine de tot
Medic Stomatolog
Fara status.

.
+1 (+1/-0)     

Cea mai buna varianta de izolare e folie tip sandwich poliuretan cu plumb. Nu ocupa mult spatiu, izoleaza si de radiatii daca vrei sa iti pui rx, dar e f scumpa (eu am gasit la 64Euroi/mp).

Daca ai inaltime poti sa pui un strat de poliuretan cu celule deschise lasi un gol de aer si apoi un strat de vata bazaltica sub tavan fals. Asta inseamna cam 20 cm din inaltimea camerei. Dar iti iesi la 10 euro/mp materialul fonoizolant.
.
Vechi 12-05-10, 23:23   #3
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Revin cu aceeasi intrebare si rugaminte. Chiar nu stie nimeni?
--------------------------
--------------------------