Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

vanzare-cumparare

discutie din eugenol.ro : Salut. Tot caut prin legislatie si forumuri si nu gasesc vreun topic care sa ma ajute la problema mea. ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Jurisprudenta
Ati uitat parola? Inregistrare

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 23-03-10, 00:37   #1
La primele mesaje
Medic Dentist
Fara status.

.

Default vanzare-cumparare

Salut. Tot caut prin legislatie si forumuri si nu gasesc vreun topic care sa ma ajute la problema mea. Daca imi cumpar un cabinet cat inca sunt student, gata utilat si care in momentul de fata functioneaza, trebuie sa o iau de la capat cu toate aprobarile sau se schimba doar numele proprietarului, respectiv administratorul, pentru ca eu inca nu am diploma?
Va multumesc pentru ajutor!
adi_soimu este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 23-03-10, 00:46   #2
Mare Maestru
Medic Dentist
de dreapta

.

juridic vorbind cabinetele de obicei sunt organizate ca CMI dr. x sau ca srl-uri, ambele avand un sediu, ceea ce numesti tu cabinet; n-ai cum sa cumperi asa ceva de vreme ce ambele forme sunt cladite in jurul unui medic licentiat; doar spatiul gata utilat care nu reprezinta nimic; dupa ce te licentiezi tre sa-ti infiintezi cabinetul cu forme legale.
Vechi 23-03-10, 20:31   #3
La primele mesaje
Medic Dentist
Fara status.

.

Multumesc frumos. Stiam ca se formeaza in jurul unui medic licentiat si am gasit o rudfa care este medic dentist si s-a oferit sa ma ajute. Ideea este ca persoana care vinde se pensioneaza la 1 mai, iar eu voi avea diploma cel mai devreme la sfarsitul luinii octombrie. Voiam sa stiu daca trebuiesc luate acreditarile de fiecare data cand se schimba administratorul sau se poate face ceva, legal, pentru continuitatea activitatii fara sa fie nevoie sa stea cabinetul inchis de 2 ori din mai in noiembrie pentru ca se schimba administratorii.
.
Vechi 23-03-10, 21:24   #4
Mare Maestru