Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

igienist dentar

discutie din eugenol.ro : Buna Lucrez ca igienist dentar in S.U.A. de zece ani. As dori sa stiu ce avize sau autorizatii sunt ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Profesionala Stomatologica > Forumuri profesionale > Jurisprudenta
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree11Multumiri
  • 1 Scris de Ana Mirela
  • 1 Scris de drLouis
  • 4 Scris de mihaela costin
  • 1 Scris de Ana Mirela
  • 1 Scris de eugenol man
  • 1 Scris de Ana Mirela
  • 1 Scris de Dr.dre
  • 1 Scris de sorsirbu

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 26-02-10, 10:17   #1
La primele mesaje
Selectati pregatirea dvs.
Fara status.

.

Default igienist dentar

Buna

Lucrez ca igienist dentar in S.U.A. de zece ani.
As dori sa stiu ce avize sau autorizatii sunt necesare pentru a profesa in Romania? Sunt si cetatean roman.
Multumesc
Pusick a multumit.
Ana Mirela este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 26-02-10, 10:24   #2
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.

Bine ai venit pe forum Mirela
Pentru astfel de intrebari este indicat sa gasesti un alt forum decat cel de salut (posibil sa nu iti raspunda multi aici)
Am sa mut eu la Jurisprudenta.

Ai mai jos cateva linkuri utile pentru inceput. Mai multe gasesti si in anunturile din partea de sus a forumului.

Nu uita ca poti citi mesajele noi scrise de la inregistrarea ta pe forum accesand linkurile Noi si Mesaje noi in din bara albastra de sus.
In Link [Necesita inregistrare pentru acces.] si in Link [Necesita inregistrare pentru acces.] sunt detalii despre cum se foloseste forumul.
Sursa eugenol.ro : eugenol.ro http://www.eugenol.ro/forum/jurisprudenta/10051-igienist-dentar/
Poti alege sa sprijini eugenolul folosind serviciile noastre: Link [Necesita inregistrare pentru acces.], Link [Necesita inregistrare pentru acces.] , Link [Necesita inregistrare pentru acces.] sau Link [Necesita inregistrare pentru acces.].
Vechi 26-02-10, 10:44   #3
Mare Maestru
Medic Dentist