Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Implant Bicon vs implant Strauman

discutie din eugenol.ro : Buna! Sunt studenta la stomatologie si am o mare rugaminte,vreau sa va cer parerea intr-un domeniu total necunoscut mie ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona comuna Medic Dentist si Tehnician Dentar > Specialitati: medic dentist & tehnician > Implantologie
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree7Multumiri
  • 2 Scris de brindusa
  • 4 Scris de Dr. Pantel Marton
  • 1 Scris de Florin Obadan

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 06-01-11, 01:21   #1
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.

.

Default Implant Bicon vs implant Strauman

Buna! Sunt studenta la stomatologie si am o mare rugaminte,vreau sa va cer parerea intr-un domeniu total necunoscut mie ...sora mea vrea sa-si puna un implant si mi-a cerut parerea, nu stie ce sa aleaga Bicon sau Strauman (am inteles ca amandoua ar fi bune,dar as oscila totusi pentru Bicon) ...voi ce ati alege, sunteti multumiti de cele Bicon?? Multumesc anticipat
lorizid este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 06-01-11, 12:15   #2
La primele mesaje
Medic Stomatolog
Fara status.

.
-1 (+0/-1)     

Am pus Bicon si am fost foarte multumita, tehnica de lucru este foarte facila atat pentru medic cat si pentru pacient (singurul lucru care ar putea fi deranjant pentru pacient este inserarea prin percutie a implantului, datorita rezonantei, dar mi se pare mai sigura decat cea prin infiletare, mai putin riscanta), implantul s-a integrat rapid, nu au fost complicatii. Il recomand la orice ora
Madi82 este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 06-01-11, 12:49   #3
Ucenic
Medic Dentist
Fara status.

.
+1 (+1/-0)     

Eu am auzit ca Strauman sunt cele mai bune ...

N.B. nu am pus implante doar am asistat
Vechi 06-01-11, 21:46   #4
Maestru
Medic
Everybody lies and fakes

.

te poti lamuri aici cat de cat...
Link [Necesita inregistrare pentru acces.]
orice implant oricat de bun ar fi daca e pus prost esueaza si invers...