Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Rivalitatea MG/MD

discutie din eugenol.ro : Buna la toata lumea! nu vreau sa supar pe nimeni,dar de cand sunt student la MD am observat ca ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Studentilor la Medicina Dentara > Forumuri Studenti
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree11Multumiri
  • 2 Scris de bolodoctoru
  • 1 Scris de pup
  • 2 Scris de radualionte
  • 3 Scris de Dentamax
  • 1 Scris de borcea ivan
  • 2 Scris de Dr.DG

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 30-12-11, 03:13   #1
Ucenic timid
Student M. Dentara
MD3

.
-1 (+0/-1)     
Default Rivalitatea MG/MD

Buna la toata lumea! nu vreau sa supar pe nimeni,dar de cand sunt student la MD am observat ca exista o rivalitate intre noi si studentii de la medicina generala.Dar si profesorii se comporta diferit.De exemplu,profesoara mea de Anatomie LP este de fapt de la Facultatea de medicina generala,inlocuind-o pe cea de la MD,care este in concediu maternal.Am vorbit si cu alti studenti de la MG1,a caror profesoara aceasta doamna,de asemenea,iar din cate am inteles,acolo stilul ei de predare este cu totul diferit,fiind mult mai blanda,pe cand la noi... nici nu mai am cuvinte. Si ma intreb? de ce? Ce avem noi,studentii de la MD de se comporta asfel cu noi?am vorbit si cu colegi de la MD de ani mai mari,si ziceau ca si ei au observat aceasta rivalitate MG/MD,si ma intreb de ce exista? Ma scuzati daca am jugnit pe cineva,dar am aceasta nelamurire.De ce sa nu ne intelegem bine intre noi? O seara buna!
CobraRB este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 30-12-11, 04:13   #2
Initiat bine de tot
Medic Stomatolog
Fara status.

.
+1 (+1/-0)     
Default parerea mea

"parerea mea" (care, dupa norbert, tinde spre 0): ia incearca tu sa fi as la Anatomie...sa vezi atunci ce zice profa...
reif_felicia si pup au multumit.
bolodoctoru este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 30-12-11, 09:28   #3
pup
Avansat bine
Medic Dentist
doi cocosi cu dintii scosi

.
+1 (+1/-0)