Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Refacerea echilibrului estetic din zona frontala..ajutor pt licenta

discutie din eugenol.ro : Salut, Sunt student in anul VI si de cateva luni bune am inceput sa imi pregatesc lucrarea de licenta ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona comuna Medic Dentist si Tehnician Dentar > Specialitati: medic dentist & tehnician > Estetica dentara
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree1Multumiri
  • 1 Scris de opreabogdan

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 21-04-15, 20:11   #1
La primele mesaje
Student M. Dentara
Fara status.

.

Default Refacerea echilibrului estetic din zona frontala..ajutor pt licenta

Salut,
Sunt student in anul VI si de cateva luni bune am inceput sa imi pregatesc lucrarea de licenta cu titlul ,,REFACEREA ECHILIBRULUI ESTETIC DENTO-SOMATO-FACIAL PRIN PROTEZE UNIDENTARE". Partea generala este gata de ceva timp si m-am impotmolit la partea personala unde as mai avea nevoie de cateva cazuri clinice: poze cu situatia initiala a pacientului, poza cu slefuirile si situatia finala. Poate fi orice tip de restaurare: coroane de invelis metaloceramice sau zirconiu, fatete sau onlay-uri

Stiu ca eugenol.ro nu e locul ideal pentru acest tip de cerere dar am cam ramas fara optiuni si imi cer scuze pentru acest lucru.
Daca ma poate ajuta cineva voi fi profund recunoscator.

Cu respect, Daniel.
dkbest este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 21-04-15, 20:20   #2
Avansat bine de tot
Medic Stomatolog
prezent discret

.
+1 (+1/-0)     

nu e nici o problema ca ai cerut ajutorul. de aceea exista forumul. problema e ca aceste cazuri ar trebui sa-ti fie puse la punct de indrumatorul tau de licenta care e platit pentru acesta munca ( in sensul ca face parte din norma lui didactica), iar el va putea folosi lucrarea ta de licenta ca sa publice articole, sa si-o puna la lucrarea de doctorat, ba chiar sa se prezinte la congrese.