Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Ac rupt in canal

discutie din eugenol.ro : Citat: Publicat initial de eugenol man Din pacate nu toti isi permit sa investeasca in diga si altele cat ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Endodontie
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree149Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 03-02-12, 15:34   #58
Initiat bine
Medic Dentist
Cu cine faci banging?

.
+2 (+3/-1)     

Citat:
Publicat initial de eugenol man View Post
Din pacate nu toti isi permit sa investeasca in diga si altele cat sunt studenti. Am avut coleg de facultate care la un moment dat mergea pe jos ca nu avea bani de bilet de autobuz.
depinde f mult si care iti sunt prioritatile la un moment dat.eu toata facultatea am mers pe jos si nu, nu stateam aproape. cand am vrut sa ma apuc mai serios de endo tin minte ca am mancat vreo 2-3 sapt paine cu margarina si sare ca sa-mi adun bani sa-mi iau(nu singur, cu inca 2 colegi) diga si al. multe nu ne permitem in viata dar trebuie sa stim ce e prioritar la un moment dat
Vechi 03-02-12, 15:51   #59
Moderator eugenol
Medic Stomatolog
come & go

.
+1 (+1/-0)