Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Caz urgent

discutie din eugenol.ro : Am o problema, sunt incepator, am o pacienta care a venit acum 2 zile,pe radiografie se vedea o reactie ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Endodontie
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree10Multumiri
  • 1 Scris de SELENA
  • 1 Scris de sico
  • 7 Scris de Dr.Daraban Bogdan
  • 1 Scris de aurelian

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 24-02-11, 13:22   #1
La primele mesaje
Medic Dentist
Fara status.

.

Default Caz urgent

Am o problema, sunt incepator, am o pacienta care a venit acum 2 zile,pe radiografie se vedea o reactie apicala in forma de semiluna cam de 1.4mm grosime, am facut tratament de canal la un 2.1, nu a avut secrectie pe canal foarte abundent si nu mirosea absoult deloc si am pus un pansament cu tricrezol pana a 2-a zi,din pacate a 2-a zi a durut-o destul de tare, posibil sa fi facut tratamentul mecanic putin cam dur, problema ca am lasat canalul deshis 1 zi dupa ce a durut-o(m-a sfatuit un doctor), acum doare si la palpare in dreptul apexului. Acum pacienta trebuie sa plece pentru 2 luni si nu stiu ce sa fac, am citit si cam toate cartile de specialitate spuneau sa fac tratamentul si spalaturile foarte bine si sa pun hidroxid de calciu, am mai cerut parera la 2 medici mai in varsta care au spus sa las deschis ca poate i fac mai rau daca il inchid, alt doctor m-a sfatui sa obturez cu forfenan+ioforom dupa tratamentul de canal riguros, chiar nu stiu ce sa fac, ce ma sfatuiti, as avea nevoie de niste sfaturi acum pentru ca in 30 min vine pacienta.
Dr.Alexino este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 24-02-11, 13:41   #2
Ucenic
Medic Dentist
dinte peste dinte si deasupra
inca un dinte...

.

C&S riguros, nici nu as lasa deschis, nici nu as pune forfenan cu iodoform...
.
Vechi 24-02-11, 13:46   #3
Avansat bine
Medic Dentist
Bazinga!!!

.

1.UITA CA EXISTA FORFENAN!!