Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

despre laboratoarele "neoficiale"

discutie din eugenol.ro : Am terminat de cativa ani scoala de tehnica dentara si am intampinat greutati in a gasi un laborator in ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona tehnicienilor dentari > Tehnicieni dentari > Discutii diverse
Ati uitat parola? Inregistrare

.
Like Tree63Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 13-04-09, 12:24   #1
La primele mesaje
Tehnician Dentar
Fara status.

.

Default despre laboratoarele "neoficiale"

Am terminat de cativa ani scoala de tehnica dentara si am intampinat greutati in a gasi un laborator in care sa lucrez ca angajat(cu carte de munca)sau macar contract de colaborator.Din propriile cercetari,foarte multe laboratoare sunt neoficiale,nu au firma,sau daca sunt trecute in Registrul Comertului au alt obiect de activitate decat tehnica dentara si un alt numar de angajati.E frustrant.Stiu ca multi dintre noii veniti au aceeasi problema.Eu aleg sa nu stau cu mainile in san.
Vrem forme legale
!
Vechi 13-04-09, 12:33   #2
Moderator eugenol
Medic Stomatolog
come & go

.

Si cam cum ai de gand sa faci asta?
Laboratoarele "ilegale" fac banii la negru si este optiunea lor ca lucreaza in ilegalitate. Risca control de la fisc, garda, etc. si se numeste evaziune fiscala.
Daca tu stii astfel de laboratoare, ce ai sa faci? Trimiti o sesizare la fisc, garda, etc.pentru ca esti frustrata si nu te poti angaja acolo (avand alt domeniu de activitate declarat?). N-ar fi frumos din partea ta. Si imi re-amintesc o vorba romaneasca: "fiecare pasare pe limba ei piere"...
Vechi 13-04-09, 13:13   #3
La primele mesaje
Tehnician Dentar
Fara status.

.

Nu ar fi frumos din partea mea,desigur.Nici nu sunt genul de persoana.Dar ...din partea lor e corect?!?Cineva ar trebui sa-i tempereze(si cand ma refer la "cineva",ar fi alta optiune decat Cel de Sus).E un dezechilibru.Si e pacat pentru cei care chiar iubesc meseria asta...
Vechi 13-04-09, 13:33   #4