Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Continuarea studiilor in Medicina Generala?

discutie din eugenol.ro : Buna ziua, sunt student in anul VI la stomatologie ( UMF Carol Davila) si mi-as dori sa iau rezidentiatul ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Chirurgie
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree2Multumiri
  • 2 Scris de abagiu.sorin

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 06-06-12, 13:34   #1
La primele mesaje
MD Rezident Chirurgie
Fara status.

.

Post Continuarea studiilor in Medicina Generala?

Buna ziua, sunt student in anul VI la stomatologie ( UMF Carol Davila) si mi-as dori sa iau rezidentiatul pe chirurgia OMF. Stiu insa ca trebuie sa faci si Medicina generala in paralel cu rezidentiatul ( doar 3 ani- 4,5,6). Ptr a economisi ceva timp m-am gandit sa ma inscriu anul acesta la medicina generala. Am cautat informatii despre acest lucru pe internet , dar nu am gasit. Inainte se preciza daca e a doua facultate in cadrul UMF-ului daca mai dai sau nu examen de admitere, daca ti se echivaleaza materii si cum. Dar anul asta nu e publicat nimic. A mai fost cineva in situatia mea? Spuneti-mi si mie la ce sa ma astept va rog, mai ales ca se apropie si luna iulie( in care se fac inscrierile si se sustine examenul). Multumesc anticipat!
abagiu.sorin este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 06-06-12, 17:19   #2
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.
+1 (+1/-0)     

Vestea proasta este ca a doua facultate se plateste, vestea buna trebuie sa o cauti tu

Bafta

eman scrie de pe mobil
Vechi 09-06-12, 21:40   #3
La primele mesaje
MD Rezident Chirurgie
Fara status.

.

M-am lamurit.. Inscrierea se face in septembrie, dupa ce obtii licenta de stoma. Se face de asemenea fara examen, direct in anul 4. La taxa bineinteles, dar la 50% din ea, fiind tot in cadrul UMF-ului. Multumesc oricum pentru raspuns
cosminaG si DRAIS au multumit.
abagiu.sorin este offline   Raspundeti cu citat
.
Raspunde