Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

bursa pacientilor in cluj-napoca

discutie din eugenol.ro : buna..sunt studenta in anul 5 si eu si colegii mei ducem lipsa de pacienti.. avem stagiu de protetica-proteza totala ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Studentilor la Medicina Dentara > Forumuri Studenti > Bursa pacientilor
Ati uitat parola? Inregistrare

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 04-11-07, 01:38   #1
La primele mesaje
Student M. Dentara
Fara status.

.

Default bursa pacientilor in cluj-napoca

buna..sunt studenta in anul 5 si eu si colegii mei ducem lipsa de pacienti..
avem stagiu de protetica-proteza totala dar putem rezolva in cadrul stagiului si cazuri de endo..terapie...ppf...dcr-uri...prot unidentare...in special prot totala...avem materiale proprii de la lampa foto..compozite.. freze..turbine...matrici..mat de amprenta(asta pt ca nu ne prea ''ofera'' mai nimic facultatea)...cu experienta in terapie de peste 1 an ...in protetica nu prea dar suntem dornici sa invatam ...(cred ca si voi ati fost in situatia asta...nu totul se invata peste noapte )
daca e cineva interesat sa ne trimita pacienti care nu isi permit tratament la cab privat sa ma contacteze la Link [Necesita inregistrare pentru acces.]...
stagiile sunt marti si joi de la 15 la 17 pe str clinicilor la catedra de protetica etajul 2 cab 6..dar trebuie sa fiu contactata inainte pt ca pacientii se programeaza pe stagii
preturile sunt accesibile...10 ron fisa+consult(astea se mai negociaza )..intre 10 ron si 15 ron obt si trat de canal..iar lucrarile prot depind de tip de mat si de planul protetic(nu stiu exact ca e o lista lunga ...dar se plateste doar mat si tehnicianul)

asa ca daca e cineva interesat va rog contactati-ma ca ne-am saturat sa ''spijinim peretii cabinetelor'' si vrem si noi sa invatam ceva pana iesim din facultatea asta ..ca de cursuri interminabile care se tot repeta ne-am saturat...