Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Alternativa anesteziei la tuberozitate

discutie din eugenol.ro : Buna ziua. Sunt student la Medicina Dentara. Am citit mai multe posturi despre anestezia la tuberozitate si as dori ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona Specialitatilor Stomatologice > Forum specialitati > Anestezie
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree16Multumiri
  • 5 Scris de Radu Tepordei
  • 2 Scris de dr.Brata
  • 1 Scris de Dr.Daraban Bogdan
  • 1 Scris de aurelian
  • 2 Scris de radualionte
  • 1 Scris de radualionte
  • 1 Scris de Radu Tepordei
  • 2 Scris de eugenol man
  • 1 Scris de udem

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 08-04-10, 14:27   #1
La primele mesaje
Student M. Dentara
Fara status.

.

Default Alternativa anesteziei la tuberozitate

Buna ziua. Sunt student la Medicina Dentara. Am citit mai multe posturi despre anestezia la tuberozitate si as dori sa stiu o alternativa. As putea sa fac o plexala? Pe luni voi avea un pacient si din cate am inteles are o carie pe molarul 8 superior. Nu stiu ce cadran pentru ca, nu am vazut pacientul si nici nu stiu daca este sigur 8-ul, dar el m-a sunat si mi-a spus ca are o jena la maseaua de minte sus. I-am spus sa faca un film si sa vina sa-l vad, sa imi dau seama mai bine despre ce este vorba. Din moment ce a spus ca are o mica jena, posibil o carie, iar fara anestezie nu se poate lucra. Intrebarea mea este urmatoarea: Ce alternativa ar fi ptr anestezierea molarului 8 superior, inafara de anestezia la tuberozitate. Asa cum am mai spus, am citit unele posturi pe site, si cam toti prin anii studentiei au facut un hematom de toata frumusetea. Nu as vrea sa o patesc si eu, asa ca as incerca o alternativa. Va multumesc si orice sugestie ar fi binevenita. O zi placuta va doresc.
tomatobosaru este offline   Raspundeti cu citat
.
Vechi 08-04-10, 14:49   #2
Moderator eugenol
Medic Stomatolog
Fara status.

.