Inregistrare Asigurari online +
.
 eugenol.ro    

Cum este sa fii tehnician dentar?

discutie din eugenol.ro : Sunt eleva in clasa a 12-a si mi-as dori sa dau la tehnica dentara.Mi-ati fi de mare ajutor daca ...

Reveniti   eugenol.ro > Zona tehnicienilor dentari > Admitere la TD
Ati uitat parola? Inregistrare

Like Tree14Multumiri

Raspunde

LinkBack Uneltele subiectului
Vechi 24-12-08, 00:18   #1
Sedora
Vizitator
Fara status.

.
Default Cum este sa fii tehnician dentar?

Sunt eleva in clasa a 12-a si mi-as dori sa dau la tehnica dentara.Mi-ati fi de mare ajutor daca puteti sa imi raspundeti la cateva intrebari...1.Credeti ca este o meserie de viitor?2.Meseria de tehnician dentar este grea?3.Ce program de munca are de obicei un tehnician dentar?...va multumesc
  Raspundeti cu citat
.
Vechi 25-12-08, 15:21   #2
Fondator eugenol
Medic Stomatolog
namE Eman

.

Bine ai venit pe forum
Ma bucur ca ai ajuns aici. Ai mai jos cateva linkuri utile pentru inceput. Mai multe gasesti si in anunturile din partea de sus a forumului.
Am facut eu un subiect nou cu intrebarea ta.

Nu uita ca poti citi mesajele noi scrise de la inregistrarea ta pe forum accesand linkurile Noi si Mesaje noi in din bara albastra de sus.
Sursa eugenol.ro : eugenol.ro http://www.eugenol.ro/forum/admitere-td/5560-fii-tehnician-dentar/
In Link [Necesita inregistrare pentru acces.] si in Link [Necesita inregistrare pentru acces.] sunt detalii despre cum se foloseste forumul.
Daca esti student poti cere Link [Necesita inregistrare pentru acces.] in forumurile private ale studentilor.
Poti alege sa sprijini eugenolul folosind serviciile noastre: Link [Necesita inregistrare pentru acces.], Link [Necesita inregistrare pentru acces.] , Link [Necesita inregistrare pentru acces.] sau Link [Necesita inregistrare pentru acces.].
Vechi 22-01-09, 23:35   #3
Avansat bine
Tehnician Dentar
Fara status.

.

frustrant!!!!
.
Vechi 23-01-09, 00:04   #4
Mare Maestru
Medic Dentist
de dreapta

.